torsdag 22 oktober 2009

Tags/Bokmärken

Ni kan säkert inte gissa vad jag pysslat ihop idag...

Just det, fler tags/bokmärken!
Det blev 2 stycken snabba idag igen. Jag har använt samma material som tidigare fast denna gång har jag gjort det á la Tim Holtz.
Jag har alltså dragit distressdynan över skrivbordsunderlägget, sprayat lite glimmermist över och sedan dragit tagsen över färgen. Jag droppade även lite distress refill över och det gick bra det också. Sen var det bara att torka med hårtorken och sedan stämpla med valfritt motiv. PÅ den ena har jag använt Perfect pearls i pulverform också som jag borstat på vingarna.




Detta är så roligt att göra dels för att det går så snabbt men också för att man kan variera utseendet så mycket på tagsen. Det kommer garanterat att bli många fler...

Nu måste jag kolla till sockerkakan i ugnen. Vi ses!

Inga kommentarer: