måndag 2 november 2009

Idag har jag skapat...

Idag har jag hunnit göra 2 kort och ett bokmärke.

Jag blev så superinspirerad när jag kikade in på Sassa's blogg igår.Hon hade gjort en så fin tavla i collagestil och det var jag ju tvungen at testa.

Sagt och gjort - jag gjorde 2 kort och ett bokmärke och jag tänkte visa bokmärket, det fattas fortfarande en liten detalj på båda korten så dom får vänta.




Jag fick en trevlig kommentar på några bokmärken jag gjort tidigare. Hon tyckte dom var fina och har sökt efter bokmärken på Tradera men inte hittat så hon tyckte jag skulle lägga ut några där. Jag vet inte om det funkar att sälja där men tänkte göra ett försök här.

Om någon är intresserad av att köpa ett bokmärke (eller kort) så är det bara att mejla mig :)

Just nu finns dessa 4 att köpa. (Mått 9 x 16 cm)



Dags att laga middag. Ha en trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer: