onsdag 14 april 2010

2 nya kort och stämpelklubben

I måndags kom mina nya stämplar (magnolia stamp club) och dom var superfina allihop! Jag tänkte visa 2 kort jag gjort med några av dom nya stämplarna.

Det första gjorde jag till min dotter Tiffany. Här har jag använt 3 stycken av stämplarna och jag har maskat ihop Tilda och grodan och sen stämplat texten "Once upn a time...".



Stickles på några av blommorna såklart!

Stickles även på några detaljer på själva motivet.



Kort nummer 2 gjorde jag till min dotter Noelle och detta kort är i själva verket det kort jag gjorde först. Hon fick det här om dagen för att hon ramlade av sängen och slog sig så illa. Jag ville göra henne glad och det blev hon verkligen. Kortet fick följa med henne överallt...
Här har jag använt 3 av stämplarna, Tilda samt 2 små fjärilar eller trollsländor...är lite osäker på vilket.



Jag har lagt stickles på några av blommorna och på en del detaljer på själva motivet. Jag ville att det skulle glittra ganska mycket för små tjejer gillar ju glitter...




Tja, det var allt jag hade att visa idag. Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: