måndag 26 april 2010

Törnrosa

Idag har jag har jag suttit och pysslat lite medans maken spelade golf. Jag lyckades få klart ett kort som legat ett tag, problemet jag hade med kortet var själva dekorationerna...

Jag satte mig ner en dag och gjorde lite egna blommor, jag brukar göra det när jag inte orkar pyssla eller inspirationen inte vill infinna sig. Hur som helst, när blommorna torkat upptäckte jag att dom faktiskt skulle passa på kortet och allt jag behövde göra var att lägga till lite kvistar och annat. Resultatet blev väl helt ok, ganska mycket rosa - igen!


Stämplarna kommer från nyaste klubbpaketet. Törnrosa har jag fäst i öppningen med 3D-kuddar.
Jag har sprayat glimmermist i 2 olika färger på den svarta blomman fast det syns lite dåligt på bilden. Törnrosa har fått stickles på hårbandet.
Det var allt för idag!

Inga kommentarer: