lördag 1 maj 2010

Digi stamps

Jag har länge varit sugen på Mo's digi stamps men först efter att jag sett superfina kort hos Muhren bestämde jag mig för att skaffa några motiv. Eftersom jag bara målar med distresser var jag ju först tvungen att köpa mig en laserskrivare...

Igår kom laserskrivaren som jag beställt och jag kunde äntligen köpa mig några av M. Mannings underbara motiv!

Jag har spenderat eftermiddag med att färglägga dom 3 motiv som jag införskaffat mig och så här blev dom...




Jag var lite rädd för att dom skulle vara svåra att färglägga men dom var hur lätta som helst :)
Det bästa med motiven är att du kan skriva ut dom i vilken storlek du vill!
Snabb leverns är det på dom också. Det är bara att gå in och välja ut dom man vill ha, betala med paypal och sen kommer dom direkt till din email - supersmart och snabbt :)
Jag känner genast att jag vill ha fler :)

1 kommentar:

Linda Muhr sa...

Åhh dom är underbara, skulle verkligen oxå vilja skriva ut mina med laser så jag kan måla med distresserna..måste ordna det! Vilka fina motiv du valde..det finns så många fina hos henne..;)

Jag har gjort nya pappersblommor, o beställt 2 böcker från USA med beskrivning på olika blommor..*längtar*

Kram Linda