onsdag 26 maj 2010

Ett litet snabbinlägg...

Jag har inte hunnit pyssla mycket dom 2 senaste dagarna. Jag var tvungen att ta hand om ett berg av stryktvätt.
Jag tvättar väldigt ofta och mycket (som man ju får göra när man har mindre barn) och sen samlas den rena tvätten i en hög som bara växer och växer...

Jag har alltså inget kort och ingen ask att visa idag. Kan däremot visa ett helt vanligt enkelt bokmärke jag gjorde för flera dagar sedan.

Givetvis är det ett Mo Manning motiv :)


Mitt nästa projekt ser ut såhär...


Det är lång ifrån färdigt men jag kan säga att det är en canvasduk och 2 motiv, jag är själv inte 100% på hur det kommer att se ut när det är klart eller hur lång tid det kommer att ta...


1 kommentar:

Linda Muhr sa...

Mycket fin tag, gillar motivet, visst var det ett gratis motiv ett tag..lyckades aldrig ladda ner det..suck!

Vad är det för stämplar du har på kanterna ..rutmönstret..?

Kram