söndag 27 juni 2010

Hallå där...

Idag är det redan söndag, helgen har gått så fort!
Egentligen skulle jag ha visat något idag som jag gjorde förra veckan men jag glömde fota innan jag gav bort den som present - smart!

Jag har inte hunnit pyssla något i helgen heller. Vädret har varit strålande och vi har varit ute mest hela helgen.

Det känns tråkigt att det händer så lite här på bloggen för tillfället men det får bli som det blir. Jag hoppas att jag kommer hinna pyssla lite på kvällarna iallafall när barnen sover.

Det är strålande solsken idag igen och jag skulle helst vilja sitta ute i solen och få lite färg men istället måste jag plocka och greja lite och när maken kommer hem från sin golfrunda måste vi åka och handla presenter, vi har en liten 3-åring som fyller 4 på onsdag :)

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: