måndag 25 oktober 2010

Helgpyssel...

Nu tänkte jag passa på att visa vad jag pysslade ihop i helgen...

Detta motivet från är ett av dom första av digi's från TGF som jag köpte för någon/några veckor sen och först nu har det blivit ett kort. Det har legat färdigmålat på mitt pyselbord ett tag nu så det var dags...



Det blev enkelt med några få dekorationer...



Texten utskriven från datorn...


Jag beställde halloweenstämplar (clearstamps) från Inkadinkado för ca 2 veckor sen som jag skulle använda till dotterns inbjudningskort.
Jag har väntat och väntat och motiven har legat klara sedan förra helgen men nu kunde jag inte vänta längre. Hade ju tänkt att hon skulle dela ut dom i fredags men nu fick det bli idag istället.
Eftersom stämplarna inte kommit än så fick jag göra klart dom ändå. Fick helt enkelt använda mig av andra stämplar...

Så här blev dom...


Det blev 4 inbjudningskort. Att måla 4 likadana motiv tog mig över 3 timmar! Trodde inte att det skulle ta så lång tid...



Nu ska jag fortsätta pyssla ett tag till!

Ha en underbar dag :)

Inga kommentarer: