torsdag 21 oktober 2010

Kort till en 1-åring


Nästa helg ska vi på 1-årskalas och givetvis har jag pysslat ihop ett kort till detta.
Födelsedagsbarnet är en lite tjej och jag tyckte att detta motiv passade ganska bra.


Laurie with present - The greeting farm



Siffran ett skrev jag ut från datorn på tjock cardstock och sen var det bara att klippa ut...

Jag har dekorerat med en tag och diverse blommor. Har även använt lite stickles på presenten men det syns nog inte på bilden...


Väntar fortfarande på att mina stämplar från Inkadinkado ska komma så jag kan göra klart inbjudningarna, hoppas att dom kommer imorron!

Nu blir det läxläsning med barnen.

Ha det bra!

1 kommentar:

Alina sa...

I can only be honoured being on your bloglist, Jojjo! Thank you for stopping by and your lovely comment!
I was following your other blog, but I've added this one too to my bloglist, so I won't miss anything anymore! Your colouring is really stunning!
Hugs, Alina